15. Då tränar jag allra helst

2012-04-26 │ 18:12:00
- Kvällen. Skymning. Solnedgång. Natt. Riktigt sent.
- När jag är glad, taggad, motiverad, inspirerad.

Tycker även det kan vara trevligt att träna i stekande sol, eller regn för del delen. Men när samhället börjar gå ner i slow motion inför natten då är jag på topp. Att få träna i tystnad, endast med musik på låg nivå i öronen, det är underbart. Dessutom är gymmen mindre fulla på kvällen och det gör kvällen till ännu ett plus.
Eftersom jag egentligen inte är en morgonmänniska så uppskattas inte riktigt träningen under morgontimmarna.


Kommentarer
Postat av: nicole

Känner igen mig :) Men kan dock uppskatta morgonpromenader väldigt mycket - bara jag lyckas ta mig upp ur sängen ;)

2012-04-26 @ 20:25:56
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0