Lite om mig

2012-03-20 │ 14:38:31

Listan hittad här

 

1. Vad heter du? Moa
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Marwin, det är sjukt coolt tycker jag. Synd att jag inte föddes som kille...
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linn eller Elin främst.
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. När är du född? 25 juli augusti 1993
6. Vart bor du nu? Umeå
7. Bott utomlands? Kina 10månader som nyfödd, räknas det?
8. Flyttat antal gånger? Nej, fast adopterad från Kina så det kanske räknas som en flytt?
9. Vart skulle du vilja bo? I ett varmt land, storstad och där min man fanns. 
10. Vad jobbar du med? Jag studerar 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli Grafisk Designer eller Grafisk Formgivare, eller något inom Civilinjengör...


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 167,5cm sist jag mätte
2. Hur mycket väger du? Hela 55,3kg
3. Hårfärg och frisyr? Svart, tråkigt, torrt, rakt
4. Ögonfärg? Mycket mörk bruna
5. Mest nöjd med? Mina händer
6. Minst nöjd med? Mina tänder
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar?
6 hål i öronen och navelpiercing
10. Vill du ha fler tatueringar/piercingar? Kanske någon tatuering med något kinesiskt tecken men jag vet inte var på kroppen isåfall

 

Träning
1. Hur mycket vägde du som mest?
2. Vad låg ditt BMI på då?

3. Vad var det som fick dig att ta tag i viktnedgången på riktigt? I mitt fall vill jag ju gå upp i vikt och få mer muskler och det kom jag fram till genom att jag tränat länge men inte känner att jag är speciellt stark i överkroppen som jag är i underkroppen. 
4. Vad har du gjort för att lyckas? Ärligt talat så har jag ju inte lyckats än, utan jag har bara börjat. Men jag ska träna styrka och bygga upp muskler. 
5. Hur lång tid har det tagit? Har som sagt just börjat men jag tror att det kommer ta några år innan jag är nöjd. 
6. Tränar du?
Jag tränar nu 5 pass i veckan, minst. 
7. Om ja, vad tränar du?
Styrketräning, Konditionsträning och olika pass, var exempelvis på Aqua Power i söndags, det var kul!
8. Vad och hur mycket äter du? Jag äter helst husmanskost och enligt min pojkvän så äter jag för lite för att kunna nå mitt mål om större muskler.. så jag måste äta mer.
9. Vad ska du göra för att inte bli tjock igen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0