19. Hälsa för mig

2012-05-08 │ 15:23:00
- När jag mår bra psykiskt och fysiskt.
Vad hälsa är för mig behöver inte vara hälsa för dig och tvärtom.

Jag äter vanlig svensk hushållskost och allt annat möjligt man kan hitta på Ica. Jag äter socker i mängder och utan skuldkänslor. Jag utesluter ingenting ut maten och det mår jag bra av. Jag utövar någon fysisk aktivitet varje dag i form av träning, cykling till skolan eller promenad. Jag mår bra när jag får umgås med mina närmaste.
Hälsa handlar inte bara om träning och vad du äter. Det handlar även om hur du själv mår, hur du tar hand om din kropp och hur du ser på dig själv. Hälsa för mig är ALLTID positiva saker som jag blir glad av och mår bra av.


Kommentarer
Postat av: Karin

ÄLSKAR det här inlägget! <3

2012-05-09 @ 18:32:56
URL: http://kingemarson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0