Jag vann över vädret!

2012-04-14 │ 22:08:57
Efter middagen, som förövrigt bestod av Tacos, hade vädret lugnat ner sig. Efter plugg och en kort powernap såg det ut som om det hade slutat snöa. Så Victor satte sig på cykeln och jag tog på mig löparskorna - här skulle springas! Sprang bredvid Victor tills hans bostadsområde och sedan körde jag intervaller genom skogen på vägen hem. Tyvärr regnade/snöade det lite så min tröja var inte särskilt torr när jag kom in...

Jag är alltid rädd för att frysa så jag tog på mig underställ, fleece och vindjacka - det var ju ändå kring +0 ute... Efter halva vägen trodde jag att jag skulle dö av överhettning. Men jag svettas hellre än fryser!

Ett annat tips när man är ute och springer i mörkret - ha reflex! Jag hade ikväll en reflex på armen och en liten lampa i tröjan, allt för att synas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0