Träning vs Vädret

2012-04-14 │ 15:32:11
Vaknade en vacker morgon i ett tyst hus och en varm säng. Igår blev det som sagt ingen träning så jag laddade inför dagens konditionspass istället. Började dagen med en tur på stan med mamma, köpte mina balskor och fixade andra smågrejer på två timmar. Nu tittar jag ut genom fönstret och känner att vädret inte är på min sida. Snö, regn och slask - betyder inget konditionspass ute - iallafall blir det inget kul träningspass i detta väder (Men jag skulle bli så stolt över mig själv om jag gick ut ändå...).
Å andra sidan - betyder vädret en hel eftermiddag med projektrapportsskrivning. Kanske drar jag mig mot IKSU och löpbandet ikväll - om jag hinner innan de stänger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0