1. Min idrottsbakgrund

2012-03-21 │ 23:18:24
Jag började med fotboll när jag var 6år. Slutade när jag var 15år. Spelat innebandy sen jag var 9år och nu har jag tagit en paus. Har provat på både dans och basket under mina tonårsår.

Jag började med styrketräning för drygt 2 år sen. Besökte gymmet för skojs skull och gjorde inga stora framsteg. Började träna med min pojkvän och utvecklade min styrka.

Nu har jag bestämt mig för att gå hela vägen med styrketräningen. Jag vill utvecklas ännu mer, bli starkare och få mer muskler. För att komplettera styrketräningen och utnyttja alla fina dagar så kommer jag konditionsträna, helst utomhus men även på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0