2. I mina öron när jag tränar

2012-03-22 │ 20:15:00
När jag tränar måste jag lyssna på musik, om jag inte tränar tillsammans med någon. Det jag tycker är jobbigt att träna utan musik är att jag hör mina egna andetag och omgivningen blir jag störd av. När jag tränar med någon annan är det roligare att prata, dock är jag inte så bra på det när jag blir trött för då blir jag mest bitter, men det känns mer socialt att inte lyssna på musik när jag tränar med en kompis.


Jag har ingen speciell musik som jag lyssnar på när jag tränar. Gillar låtar med högt tempo när jag konditionstränar. När jag styrketränar kan det vara vad som helst. Jag har en spellista med en massa låtar, kolla in den här.

Det positiva med att ha så många låtar är att jag lätt kan byta när jag känner för en låt med annat tempo. Det negativa är att det kan ta en stund för mig att hitta den låt jag vill lyssna på eftersom jag då måste gå igenom alla låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0