Bakgrund om bloggen

2012-03-19 │ 17:01:00
Jag har skapat den här bloggen med syftet och inspirera andra inom området träning. Jag har tränat regelbundet sen jag var 6år. Här skriver jag om min egen träning som jag ägnar stor del av min tid åt. Både styrketräning och kondtitionsträning ligger regelbundet i min veckoplanering.

Min blogg handlar inte om att jag ska gå ner i vikt, som många träningsbloggar handlar om. Jag vill motsatsen, jag vill bli starkare, få mer muskler och därmed kommer jag att gå upp i vikt.

Nu i början kommer jag uppdatera bloggen lite försiktigt med det vanliga som sker i min träningsvecka. Träningsupplägg, motivation, träningsbilder och tips.

Själv skulle jag räkna mig som en nybörjare inom styrketräningen och därför har jag tur som har min pojkvän till hjälp och även som träningskompis. Han kommer hjälpa mig mycket när jag tränar men även med bilder.

Det här är första inlägget på min resa mot mina mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0