Ny vecka, nya tag

2012-03-26 │ 19:28:20
Måndag, betyder skola, plugg och ingen vila. Ska koppla av med lite träning ikväll och det kanske är svårt för er där ute att förstå varför jag kan koppla av med träning. Det ska jag berätta. När jag tränar så koncentrerar jag mig på träningen och därför "glömmer" jag bort allting annat som jag måste göra, jag känner mig därför inte lika stressad.
När jag sedan har tränat är kroppen slut men hjärnan aktiv och då kan jag koncentrera mig på det jag ska göra.

Idag har jag pluggat sam, bokat resa till Stockholm, ätit, taggat upp inför träningspasset ikväll och ritat med turschpennor - riktigt fult blev det eftersom nästan alla pennor hade torkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0