Alla har dåliga dagar

2012-05-11 │ 14:27:42
Jag är nöjd med min träning i veckan. Tagit det så lugnt jag kunnat. Vilat kroppen. Presterat mitt bästa.
problemet är bara att vara nöjd med det. Jag brukar alltid vara nöjd, med allt. Men i veckan har jag inte varit nöjd med något. Men alla har sina dåliga dagar, till och med den bästa.

Mitt bästa tips när man känner sig nere är att göra något man tycker är kul. Umgås med någon man tycker om. Eller sov en stund. När jag känner mig nere brukar jag se på en bra serie och prata med min pojkvän. Sakta men säkert höjer sig humöret.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig blogg du har, kommer verkligen titta in här fler gånger :)



SV: Jag jobbar i en växel, inte det roligaste, men det är ett jobb :)

2012-05-11 @ 15:21:56
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0