Live your life while you still can

2012-05-08 │ 09:07:08





Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Superhärligt! :)

Bilderna är tagna med en systemkamera ja. Ska jag vara ärlig så är jag inte alls noga med kameran när jag är på stranden, vilket jag borde vara, haha. Men jag brukar se till att ha med kameraväskan och sedan ha den i strandväskan och endast ta upp den när jag är torr. Så jag inte får sand eller vatten eller något i/på den. Linsskydd använder jag alltid när jag är på stranden. Är dålig på att använda det hemma annars. På stranden får jag helt enkelt bara ha turen med mig med att ingen stjäl kameran. Försöker ligga så nära vattnet som möjligt så att jag har koll på mina grejer ;)

2012-05-08 @ 09:39:37
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0