Några ställen jag vill besöka de närmaste 5 åren

2012-05-29 │ 16:01:10
- AUSTRALIEN - Sydney, Brisbane, Melbourne - alla städer jag hinner! ETT MÅSTE DET NÄRMASTE ÅRET!

- Nya Zeeland (när jag ändå är på andra sidan jordklotet. Skulle vara häftigt att se platsen är Sagan om Ringen spelades in - men jag har ingen aning om var det är på Nya Zeeland)
- London - shopping!
- Kina - ja varför inte? Är ju liksom mitt "första" land där jag föddes.
- USA - helst Miami - skulle vara skönt med semester där. Verkar som om det alltid är varmt och skönt där.
Ja det var väl allt. Sedan finns det ju en massa mer länder men jag tror inte ekonomin de närmaste 5 åren kommer räcka till mer än dessa 5 önskningar.

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

De där ställena vill jag också till!

2012-05-30 @ 11:22:11
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0